Welkom bij
Voucherbeheer

Met ingang van schooljaar 2018 -2019 (op 1 september 2018) zal de website van Voucherbeheer Amsterdam zijn gemoderniseerd en het bestedingssysteem zijn gedigitaliseerd. Om het data bestand van Voucherbeheer Amsterdam in het nieuwe systeem te actualiseren vragen wij aan de directie van alle scholen die van het systeem gebruik maken, eenmalig, een nieuw account aan te maken. U kunt dat op deze website doen.

Alleen als u dit nieuwe account hebt aangemaakt krijgt u een inlogcode en zult u in september toegang hebben tot het systeem en het voucher budget kunnen gaan besteden. Als u naast uzelf een medewerker wilt machtigen dan kunt u dat aangeven.

In verband met accountantscontrole is het noodzakelijk dat u bij het aanmaken van uw nieuwe account een kopie van een geldig identiteitsbewijs* upload.

Per brief heeft u een activeringscode ontvangen. Met deze code en het brin nummer van uw school kunt u op deze pagina inloggen en uw account aanmaken.

Tip: zorg er voor dat u al een kopie van uw ID hebt opgeslagen voor u begint

  • Paspoort, Rijbewijs, identiteitskaart (naam en handtekening moeten zichtbaar zijn)

Uw kopie van uw ID wordt max. 1 maand bewaard.